Zaplanuj swój czas - o Projekt Plannerze słów kilka ....

Cześć! 

Lubię być zorganizowana i mieć wszystko zaplanowane, nie znoszę jak ułożę sobie w głowie jakiś schemat działania i jeden, niespodziewany element rujnuje mi całą układankę. I w tym całym planowaniu do tej pory, nie byłam systematyczna jeśli chodzi o prowadzenie kalendarzy czy plannerów. Od tego tygodnia jestem posiadaczką plannera od PROJEKT PLANNER i moje pierwsze wrażenie jest bardzo pozytywne :)




Projekt Planner to marka, która zajmuje się produkcją nie tylko plannerów ale wszelkich akcesoriów pomagających nam lepiej organizować nasze życie. :)

Już mi się podoba ta zabawa :) Ten planner skradł moje serce ❤️ w końcu będę mogła zapisywać
i planować wstawianie postów i nie zapomnę o ważnych sprawach ;-) A Wy używacie plannerów ?

W moim zestawie znalazły się wkłady pomagające "panować" nad naszymi finansami, lista zakupów, naklejki do zaznaczania ważnych spraw i nadające kolory naszym planom ;-) 



Ponadto mam też miniaturki kalendarza na 2020 w postaci kart, a także wkłady A4 gdzie mogę zapisywać przepisy :) oraz czyste kartki, gdzie będę mogła ćwiczyć brushlettering. 




Już zaczęłam planować nowe posty na blogu <3 Czy ta malinowo - różowa okładka nie jest śliczna? Koniecznie zajrzyjcie do sklepu Projekt Planner - sklep i zaopatrzcie się w planner :)

Dodatkowo otrzymałam przepiękny zestaw etui na dokumenty w kolorze różu! Są urocze
i już moje dokumenty tam się przeniosły ;-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger