Polka zawsze piękna.... - o nowościach w mojej kosmetyczce

Cześć!

W dobie kryzysu jaki nas dosięgnął w związku z pandemią koronawirusa, bardzo ważne jest wspieranie polskich marek. Dziś chcę pokazać produkty Polka zawsze piękna





Od jakiegoś czasu testuje żel do mycia twarzy z owsem, a także odżywkę z octem z brzoskwini i maskę do włosów z octem jabłkowym :) Żel do mycia twarzy genialnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń oraz makijażu. Dla mnie teraz jest ciut „za mocny” bo moja skóra twarzy, aktualnie jest bardzo przesuszona, ale to jak poprawiła się jej kondycja od czasu stosowania tego żelu to bajka ;) 


Natomiast totalnym hitem są dla mnie produkty do włosów! Są G E N I A L N E! ❤️❤️❤️ Moje włosy dłużej utrzymują się świeże, są mięciutkie i pięknie się błyszczą :)

Odżywka z octem z brzoskwini nawilża, sprawia, że włosy łatwo się rozczesują. Są gładkie, odżywione i naprawdę ten blask jest dla mnie wow! Nigdy nie miałam takiego efektu!

Maskę z octem jabłkowym stosuje 2-3 razy w tygodniu. Po pierwsze też daje niesamowity blask, odżywia i zapobiega wypadaniu. A co najważniejsze.... NIE OBCIĄŻA WŁOSÓW!!!



by @katasza6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger