House detailing – łatwe sprzątanie ?

Witajcie :)


Jakiś czas temu dotarła do mnie przesyłka od House Detailing, czyli produkty do sprzątania. Co znalazło się w paczce, zapraszam dalej :)



W moim zestawie znalazły się:


  • HD LIMESCALE AND RUST ; Kamień i rdza

  • HD ARMATURE CLEANER; do czyszczenia armatury

  • HD FURNITURE CARE; do czyszczenia mebli

  • HD SCREEN CLEANER; do czyszczenia ekranów i monitorów

  • HD THE FLOOR ; płyn do podłogi

  • HD GLASS CLEANER; płyn do czyszczenia powierzchni szklanych

  • ODŚWIEŻACZ POWIETRZA #babyblue



Używałam tych produktów przez kilka tygodni, chyba nie muszę opisywać szczegółowo ich zastosowania ;-) Pracowało się nimi bardzo fajnie, bardzo podobają mi się delikatne zapachy tych środków. Zwłaszcza płyn do podłóg pachnie super, a przy okazji świetnie pielęgnuje powierzchnie. Każdy z produktów spisał się idealnie jeśli chodzi o swoje zadanie. Płyn do mebli poradził sobie nie tylko z kurzem, ale również z plamami z pyłków kwiatów (rumianek) na białym blacie stołu. Największym ulubieńcem okazał się odświeżacz powietrza, o baaaaaaaaaaardzo przyjemnym zapachu, który ratował sytuację np. po gotowaniu, kiedy szybko trzeba było pozbyć się zapachów. Najbardziej testowanym przeze mnie produktem był ten do kamienia i rdzy, ja mam bardzo twardą wodę w domu, co jest niestety zmorą, ten produkt poradził sobie świetnie z tym białym osadem na armaturze. 




Jeśli szukacie fajnych produktów do sprzątania, w przystępnej cenie to zapraszam na stronę House detailing.


@katasza6

3 komentarze:

  1. słyszałam o detailingu aut, ale domu jeszcze nie ;) jak tylko skończy mi się olejek do podłogi i automatyczny odświeżacz powietrza do kontaktu to wypróbuję polecane przez ciebie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność testować produkty House Detailling i naprawdę są super, sprzątanie to przyjemność a nie smutny obowiązek :)

    Pozdrawiam serdecznie, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Katasza , Blogger