Mineral Booster 89. Mój pierwszy produkt Vichy.

Hej!

Najbardziej w prowadzeniu mojego konta na Instagramie i tego bloga, lubię odkrywanie nowych marek i nowych produktów. Czasami zdarzy się tak, że jakąś markę znacie doskonale ale nigdy nie używaliście jej produktów. Tak było w przypadku Vichy Znam ją doskonale, ale nie sięgnęłam po produkty tej francuskiej marki. Dziś zapraszam na recenzję Mineral Booster 89


Ten produkt to totalny strzał w 10! Dawka nawilżenia jaką nam funduje jest rewelacyjna. Dla mnie ogromnym plusem jest to, że tak szybko się wchłania, dzięki czemu po kilku minutach nasza skóra jest gotowa na dalsze działania :) Booster zawiera wodę termalną bogatą w 15 minerałów i kwas hialuronowy. Dla mnie jest to produkt genialny! Idealny dla mojej cery, która zdecydowanie jest teraz lepiej nawilżona, bardziej promienna i sprężysta. Ja używam tego produktu rano i wieczorem. Co najważniejsze nadaje się do każdego typu skóry. 





















by @katasza6




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger