Powrót....

Witajcie,

Nie było mnie tutaj trzy lata....no prawie trzy.... :) Od dłuższego czasu chciałam tutaj wrócić, ale ciągle brakowało mi wolnej chwili. Może na postanowienia noworoczne jest już późno....ale nie za późno ;-) Chciałabym znów powrócić do regularnego blogowania. Oczywiście cały ten czas byłam i nadal będę obecna na Instagramie (na który Was serdecznie zapraszam :) ), ale chciałabym się rozwijać i publikować na Katasza. Brushes and more... 

Spotkałam się już z głosami ale po co....daj sobie spokój. Właśnie dzięki takim osobom jestem jeszcze bardziej zmotywowana ;-) I nie będę się już wykręcać brakiem czasu. Trzymajcie kciuki, żeby się udało.

Zapraszam Was ponownie na kataszabrushesandmore.blogspot.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger