Babuszka Agafia- mydło cedrowe

Witajcie Kochani :)
W końcu mam chwilę na nowy post :) Dziś przychodzę z recenzją mydła cedrowego marki Babuszka Agafia przeznaczone do mycia ciała i włosów. Ostatnio możemy zauważyć pewien "szał" na rosyjskie kosmetyki. Przede wszystkim są to kosmetyki naturalne mające w swoim składzie różnego rodzaju zioła. Ja sama uległam temu szałowi i mam w posiadaniu kilka produktów od Babuszki ;-) Mydło cedrowe dostałam jakiś miesiąc temu i od tego czasu używam go prawie codziennie. Jeśli chcecie zobaczyć co o nim myślę, zapraszam dalej ;)






Mydło mamy w bardzo poręcznym opakowaniu o pojemności 300ml. I już na wstępie muszę zaznaczyć, że jest bardzo wydajne. Wystarczy niewielka ilość produktu by umyć nasze ciało lub włosy.

Jeśli chodzi o skład to mamy tutaj szereg naturalnych składników:
-olej syberyjskiego cedru; jest źródłem wielu witamin, regeneruje zniszczone włosy i chroni przed promieniami UV
-bażyna bajkalska; wspomaga odżywianie skóry głowy i wzmacnia cebulki włosów
-żywica sosnowa; zawiera olejki eteryczne, które chroni skórę głowy
-jagody czerwonego jałowca; odżywiają i nawilżają
-olej arniki; zapobiegają powstawaniu łupieżu i wypadaniu włosów
-mydlnica lekarska; naturalny środek myjący



Jeśli chodzi o mycie ciała, to jestem bardzo zadowolona. Nie podrażnia skóry, ma delikatny ale piękny zapach, super się pieni. Nawilża skórę, nie wysusza. Niestety do mycia moich włosów się nie nadaje :( Mam włosy wielokrotnie farbowane, rozjaśniane itp. dlatego po umyciu tym mydłem, moje włosy były takie matowe, splątane, wysuszone. Dla mnie sprawdzało się tylko w połączeniu odżywką z Kalosa. Samo mydło niestety nie. Ale każda z nas ma inny typ włosa więc polecam spróbować, może akurat Wasze włosy polubią się z tym mydłem.

Cena takiego opakowania to coś ok. 20zł. Produkty Babuszki Agafi są ogólnie tanie i łatwo dostępne nie tylko w internecie ale też w stacjonarnych drogeriach. W Rossmannie nie widziałam, ale spotkałam Babuszkę w innych mniejszych drogeriach ;-)

Gorąco polecam, dla mnie ogromnym plusem są tutaj naturalne składniki, brak silikonów, parabenów i sztucznych barwników. Na pewno zaopatrzę się w następne opakowanie tego mydła i w inne produkty tej marki :)

Pozdrawiam :)
Trzymajcie się ciepło ;)
Katasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger