Najlepsze kosmetyki w marcu :)

Witajcie Kochani :)

Marzec minął nawet nie wiem kiedy i przyszedł czas na ulubieńców :) Jeśli jesteście ciekawi, które kosmetyki skradły moje serce w tym miesiącu zapraszam dalej :)





MUR Mono Eyeshadow 'Touch me' 


Jest to pojedynczy cień z Makeup Revolution w kolorze 'Touch Me' czyli takim beżowym. Idealnie sprawdza się do zmatowienia łuku brwiowego, ujednolicenia kolorytu powieki a także do rozjaśnienia wewnętrznego kącika oka oraz do "wyczyszczenia" makijażu. 


Jest bardzo dobrze napigmentowany, bardzo go lubię co zresztą widać bo sięgnęłam już denka :) Kosztuje bardzo niewiele bo ok. 5zł. Jest też bardzo wydajny mam go już kilka miesięcy i starczy mi na pewno jeszcze na długo. 

Avon Pędzel do konturowania twarzy 


Jak zobaczyłam go w katalogu Avon od razu musiałam go mieć :) Jest to pędzel do konturowania twarzy, bardzo podobny do tego "ławkowca" z Glambrush. Jest bardzo mały dzięki czemu świetnie sprawdzi się w podróży. Zapakowany w etui coś a'la zamsz. 


Wykonany jest z włosia syntetycznego dzięki czemu nie "zabiera" dużo produktu. Łatwo możemy nim wykonturować twarz, świetnie podkreśla kości policzkowe,  nie drapie. Kosztuje coś ok. 25zł. Uwielbiam go! :) Konturowanie nim to prawdziwa przyjemność.

Bourjois Rouge Edition Velvet 


Kolejny raz pomadka z Bourjois trafiła do moich ulubieńców. Tym razem nr 09 "Happy Nude Year". Super trwała, piękne matowe wykończenie po prostu idealna! "Katowana" przeze mnie w tym miesiącu najczęściej :-)



Korektor Collection Lasting Perfection 


Produkt już kultowy, znany wszystkim maniaczkom makijażowym :) Super trwały korektor, który idealnie sprawdza się jako baza pod cienie a także jako produkt do konturowania na mokro oraz do rozjaśnienia okolic pod oczami.



Posiada bardzo wygodny aplikator. Mój kolor to 01 Fair. Po nałożeniu na skórę troszkę ciemnieje ale nie odcina się od podkładu, ładnie się z nim stapia. 


Paese Cienie z serii 'Opal'


Jeśli śledzicie mojego bloga to wiecie, że są to jedne z moich ulubionych cieni. Tych kolorów używałam najczęściej w marcu. Są to idealne kolory do delikatnego makijażu dziennego, który sprawdza się fajnie np. do pracy. Ten kolor to nr 238 'Caffe Latte'. 

Mają piękne satynowe wykończenie, bardzo łatwo się z nimi pracuje. Super się blendują. I ta pigmentacja.... coś pięknego. Utrzymują się cały dzień. Gorąco polecam te cienie :)


Eveline MiniMax



Ostatni dwaj ulubieńcy to lakiery do paznokci marki Eveline. Uwielbiam je za przede wszystkim duży pędzelek do malowania, którym idealnie pokryjemy lakierem całą płytkę paznokcia oraz za to, że niesamowicie szybko wysychają!



Moje kolory to 049-szary i 043- róż. Są naprawdę trwałe, nie odpryskują nawet przy dłuższym kontakcie z wodą (mycie naczyń itp.). Bardzo się z nimi polubiłam :) Są też taniutkie coś ok 6zł. Dostępne w fajnych kolorach :)



Tak prezentują się moi ulubieńcy marca :) Zapraszam Was na kolejne posty już niedługo :)
A jacy są wasi ulubieńcy tego miesiąca? :)

Pozdrawiam 
Katasza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger