Moje ukochane fiolety. Makijaż cieniami Paese.

Witajcie Kochani :)

Ostatni tydzień był tak intensywny, że nie wystarczyło mi czasu na nowy post. Ale już nadrabiam zaległości. Dziś chciałam pokazać Wam, jak pięknie w makijażu wyglądają cienie Paese z serii Opal :) Uwielbiam je! Kolory, pigmentacja, trwałość, wykończenie. Są naprawdę cudowne. Dzisiejszy makijaż będzie w odcieniach fioletu, czyli kolor który kocham w makijażu :) W roli modelki Mariola :)

Zapraszam :)




Kosmetyki, które użyłam:
1. Podkład Bourjois 123 Perfect
2. Puder matujący Catrice All Matt Plus odcień transparentny 
3. Korektor Eveline Art Scenic w odcieniu 04 light
4. Makeup Revolution Ultra Contour
5. Makeup Revolution Death by Chocolate
6. Cienie Paese Opal odcień 243 'Forest fruits'
7. Cienie Paese Opal odcień 245 'Candy'
8. Maybelline Color Tattoo 
9. Maybelline Brow Drama
10. Catrice EyeBrow Set
11. Catrice Camouflage 'Ivory'
12. Róż Eveline Blush 
13. Loreal Volume Million Lashes Feline
14. Błyszczyk Nyx nr 06

A tak prezentuje się makijaż :)












Uwielbiam jak te fiolety i róże pięknie się przenikają :) Dziś taki szybki post, mam nadzieję, że w najbliższym czasie w tej przedświątecznej gorączce pokaże Wam mój ulubiony  świąteczny makijaż ;)
Serdecznie zapraszam :)

Trzymajcie się ciepło 
Katasza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger