Miejsce gdzie każda kobieta znajduje szczęście….. przegląd najlepszych drogerii stacjonarnych i internetowych


Witajcie Słońca ;)

W ostatnim poście przedstawiłam Wam kanały na Youtube i blogi, które śledzę regularnie i które mnie inspirują. Dziś natomiast przychodzę do Was z listą drogerii, sklepów internetowych gdzie robię zakupy i które mogę polecić z całego serca :)



Zaczniemy sobie od drogerii stacjonarnych. Pierwszą drogerię, którą chcę przedstawić i która jest niewątpliwie moim małym rajem na ziemi to Drogeria Pigment (którą znajdziecie pod szyldem Jasmin) na ul. Długiej 76 w Krakowie.


Zdjęcie pochodzi ze strony drogeriejasmin.pl

Zawsze, kiedy jestem w Krakowie nie mogę ominąć tego miejsca. Jest to niewątpliwie najlepsza drogeria stacjonarna jaką możemy znaleźć w Krakowie. W jej asortymencie znajdziemy marki takie jak: Zoeva, Makeup Revolution, Lumena, Ardell, Hakuro, Kavai, Maestro, Paese, Pierre Rene, Sleek, The Balm, Golden Rose, W7, Semilac, Eos, Revlon, Max Factor, Planeta i wiele wiele innych. Znajdziemy tu zarówno kosmetyki i akcesoria do makijażu, kosmetyki pielęgnacyjne, produkty do włosów. Ostatnio znalazłam tam nawet słynne koreańskie kremy BB marki Skin 79! 

Jak widzicie możemy znaleźć tam marki takie, które w większości są dostępne jedynie w drogeriach internetowych. Ja jestem przeszczęśliwa, że kosmetyki MUR czy Zoeva mogę dostać stacjonarnie, bo jak pewnie większość z Was, ja lubię sobie dany produkt dokładnie obejrzeć, wypróbować testery by mieć pewność, że dany kosmetyk rzeczywiście jest taki rewelacyjny jak się wydaje, a w drogeriach internetowych nie mamy tej możliwości ;)
Dodatkowym plusem tego miejsca jest obsługa. Wszystkie Panie i Panowie są baaaardzo sympatyczni i zawsze pomocni :) Jeśli tylko potrzebujemy porady bądź informacji o danym kosmetyku, zawsze dostaniemy wyczerpującą odpowiedź :)
Jeśli jesteście z Krakowa bądź okolic to z całego serducha polecam tą drogerię, mają jeszcze jeden sklep na ul. Jerzmanowskiego z podobnym asortymentem. Jeśli czegoś brakuje na Jerzmanowskiego można sobie zamówić tam z ul. Długiej.

Kolejną, a właściwie kolejnymi stacjonarnymi drogeriami, które lubię odwiedzać są dwie drogerie znajdujące się w Wieliczce(niedaleko mnie). 

Pierwszą z nich jest drogeria Sekret Urody (dawniej Kamila) na ul. Słowackiego w Wieliczce.


Zdjęcie pochodzi ze Street View

Jeśli nie mam okazji być w Krakowie, zawsze moje ulubione kosmetyki mogę znaleźć właśnie tu. Oprócz kosmetyków wiadomo do włosów, pielęgnacyjnych i perfum znajdziemy tu również kolorówkę, a wśród nich kilka perełek ;)
Jeśli chodzi o marki makijażowe, ostatnio byłam bardzo mile zaskoczona bo pojawiła się tam szafa Makeup Revolution ze wszystkimi produktami tej marki. Ponadto mamy tu kosmetyki Paese, Loreal, Maybelline, Rimmel, Pupa, Joko, Pierre Rene, Virtual, MaxFactor, Eveline itp. Czyli większość marek, których ja używam i pewnie większość z Was :)


Drugą drogerią w Wieliczce, którą polecam jest Kosmyk (kiedyś Rosa) na ul. Goliana.
Zdjęcie pochodzi ze Street View


Z marek makijażowych znajdziemy tu również Makeup Revolution, Inglot, Catrice, Loreal, Maybelline, Ingrid, Eveline, Rimmel, Golden Rose i wiele innych. Jak widzimy tutaj też mamy świetne zaopatrzenie i miłą obsługę.
Dziewczyny, które są z pięknej Wieliczki i okolic mogą tutaj znaleźć super kosmetyki w świetnych cenach :)
Serdecznie zapraszam :) Ponadto na stronach fejsbukowych możemy śledzić aktualne promocje jakie są w tych drogeriach co pozwala nam na zodobycie swoich ulubionych kosmetyków w świetnych cenach :) 

Oprócz tych drogerii moimi ulubionymi są oczywiście Hebe, Rossmann i Natura. Jednak są to tak znane sklepy, że nie trzeba ich omawiać.

Przejdźmy do drogerii internetowych.
Jednym z moich ulubionych sklepów internetowych jest oczywiście Mintishop
Screen ze strony mintishop.pl


Ja jestem zakochana w tym sklepie, robienie zakupów w nim to czysta przyjemność.
Po pierwsze niezliczona ilość produktów i marek jaką możemy znaleźć w tym sklepie. Makijaż, pielęgnacja, akcesoria wszystko w jednym miejscu. Szybka wysyłka do klienta, na zamówienie czekałam max 2 dni. Minti Shop ma piękne opakowania swoich produktów, aż nie chce się otwierać ;) Dodatkowo do zamówienia dostajemy przepyszną krówkę ;)
Korzystanie ze strony jest niezwykle łatwe. Na górze mamy pasek zakładek z kategoriami według których mamy pogrupowane produkty, co naprawdę ułatwia korzystanie. 
Screen ze strony mintishop.pl



Kolejny sklep to kosmetykomania.pl 

Screen pochodzi ze strony kosmetykomania.pl

Tutaj mam podobną opinie co do MintiShop. Szybka przesyłka, duża ilość marek dzięki czemu łatwo znajdziemy produkt idealny dla nas. Świetnie pogrupowane produkty co ułatwia nam znalezienie danego kosmetyku. Przepiękne opakowania od których nie można oderwać wzroku :)
Screen pochodzi ze strony kosmetykomania.pl



Co jest ważne dla obu sklepów mamy różne formy wysyłki. Możemy zrobić odbiór osobisty, przesyłka Pocztą Polską Kurierem, Paczkomat. Jak komu wygodnie ;) Również płatności możemy dokonać w wygodnej dla nas formie :)


Oprócz tych dwóch  sklepów z których najczęściej korzystam, polecam jeszcze:

Jest jeszcze jeden sklep internetowy do którego zaglądam gdy mam ochotę na odrobinę luksusu ;) Chodzi mi o internetowy sklep Sephory
Możecie się zdziwić dlaczego korzystam ze sklepu online skoro w każdej galerii mam stacjonarny. Otóż robię to ponieważ nie chcę się denerwować, bo zakupy powinny być przyjemnością. Wiele razy zdarzyło mi się, że po wejściu do Sephory zostałam najpierw zmierzona wzrokiem jak wyglądam i w co jestem ubrana. I często potraktowana jak klient drugiej kategorii :/ Co gorsza ekspedientki chodzą krok w krok, patrząc na ręce przez co czuję się trochę jak potencjalny złodziej :( Ja wiem, że tam mają super marki i produkty, których muszą pilnować ale takie zachowanie tylko odstrasza klientów. Dlatego kupowanie przez internet jest nie tyle wygodniejsze co mniej stresujące ;) 
Podoba mi się to, że do miesiąca można zwrócić produkty (także w stacjonarnych perfumeriach), do zamówienia dostajemy 5 próbek do wyboru. Mamy darmową dostawę do zamówień powyżej 230zł, co w przypadku Sephory jest łatwe do zrobienia ;) I oczywiście te cudowne marki jak:  Benefit, Make Up For Ever, Too Faced, Urban Decay i wiele innych. 

Sklepy internetowe uwielbiam za to, że mogę robić zakupy o każdej porze nie wychodząc z domu. Czy nie cudowne jest robienie zakupów w łóżku, pod ciepłym kocem i z gorącą herbatą, zwłaszcza w tak zimne dni jak teraz ? ;)
Oh….znowu się rozgadałam ;) Ale przyznacie same, że kupowanie kosmetyków to czysta przyjemność <3. I można o tym rozmawiać godzinami ;)

Zapraszam na kolejne wpisy :)

Trzymacie się ciepło
Katasza

1 komentarz:

Copyright © Katasza , Blogger