Dlaczego założyłam bloga? Kto mnie inspiruje? Dlaczego makeup?

Witajcie Kochani :)

Dziś przychodzę do Was z postem, w którym chcę opowiedzieć  dlaczego założyłam bloga, kto jest dla mnie inspiracją i dlaczego akurat makeup. 

Pomysł na założenie bloga przyszedł już dawno temu, ale jakoś ciągle było mi nie pod drodze na bloggera ;) A to studia, a to magisterka i najważniejsza i najgorsza kwestia „Co ludzie powiedzą”. Z racji tego, że mieszkam w małej społeczności to nieuniknione jest zderzenie się z opinią publiczną :D Jednak pasja była silniejsza i tak 8 października postanowiłam wbrew wszystkim obawom założyć bloga. 




Pomyślicie dlaczego blog urodowy, przecież tyle ich jest w sieci. Makijażem interesuję się od dawna. Właściwie gdzieś od końca liceum. Wcześniej wiadomo używałam jakiś tam fluidów, korektorów żeby zamaskować wszelkie niedoskonałości i obowiązkowo tusz do rzęs. Na szczęście uniknęłam etapu z czarną kredką na linii wodnej :D Powoli dojrzewałam do tego zacząć eksperymentować z kosmetyki, wprowadzając róż, puder, więcej niż jeden cień na powiece ;) Ale jakoś wcale nie ciągnęło mnie do tego by szukać pomocy w internecie, zresztą wtedy blogów z poradami dotyczącymi makijażu było bardzo mało, a kanałów na Youtube jeszcze mniej ;)

Pewnego dnia szukałam właśnie na Youtube  tutoriali jak zrobić fajny „messy bun”, czyli taki luźny kok i tak trafiłam na taki film na kanale Kalyn Nicholson. Tak spodobał mi się ten filmik, że postanowiłam zobaczyć co jeszcze znajdę na jej kanale i tak trafiałam na tutoriale makijażowe ;) I tak powoli zaczęłam coraz bardziej fascynować się makijażem i chciałam zdobyć jak największą wiedzę na ten temat.

 
Oprócz kanału na YT, prowadzi również bloga, ma swój fanpage i Instagram. Na początku ciężko było mi nadążyć za nią, ponieważ mówi szybko a mój angielski nie był jakoś super zaawansowany. Z biegiem czasu jednak było coraz lepiej. Oprócz makijaży i fryzur Kalyn ma cykl filmików Get Ready With Me, DIY, Q&A i wiele innych. Ja uwielbiam oglądać jej filmiki, są zrobione profesjonalnie, naprawdę na wysokim poziomie. Dzięki temu mogłam zapoznać się z kosmetykami marek, które nie są niestety dostępne stacjonarnie w Polsce, chociaż coraz częściej możemy zamówić je przez internet, a jej filmiki ułatwiły mi wybór. Serdecznie polecam ten kanał, jest to nie tylko świetna inspiracja ale też niezła szkoła angielskiego ;)

Jeśli chodzi o polski Youtube i blogosferę oczywiście śledzę kanały takich znanych wizażystek jak:

Maxineczka
Boskie makijaże i świetne porady. Mistrzyni precyzji :)

Red Lipstick Monster
O jej kanale wspominałam w poprzednim poście dotyczącym książki :) --> RLM-Tajniki makijażu 

Dressed in mint



Kitulec 

Uwielbiam jej kanał :) Nie dość, że jest super wyluzowana i oglądanie jej filmików jest świetną rozrywką, to jeszcze wykonuje piękne makijaże :)


Te 4 wymienione kanały są na pewno świetnie Wam znane i na tyle popularne, że nie potrzeba bardzo szeroko o nich opowiadać.

Jest jeszcze jeden kanał, który śledzę na bieżąco i który mnie bardzo inspiruje i troszkę za namową tej wizażystki założyłam bloga ;)

Oczywiście chodzi mi o Martę Wojnarowską i jej kanał :) Martę miałam okazję poznać osobiście, ponieważ malowała mnie kilkukrotnie, jest mega sympatyczną osobą i super zdolną wizażystką, uwielbiam jej makijaże i uczę się od niej oglądając jej tutoriale. Każdy jej filmik jest świetnie zmontowany i precyzyjny, a oglądanie go jest czystą przyjemnością i świetną nauką. To dzięki niej moja kolekcja kosmetyków jest tak bogata, ale żaden kosmetyk, który kupiłam dzięki jej recenzji mnie nie zawiódł :) Może dlatego, że miałam okazję poznać ją tak jej ufam ;) 

Makijaż wykonany przez Martę na mojej buźce ;)




Przy okazji serdecznie Martę pozdrawiam :)
 
Gorąco polecam jej kanał, ma ona niezwykły talent, a jej makijaże są obłędne. Oprócz Youtube, prowadzi również bloga, który znajdziecie tu: Blog Marty :)

Co bardzo lubię w jej filmach? Przede wszystkim, że nie są mega długie. Wiadomo, że człowiek skupia uwagę max do 8 minut i dłuższe filmiki często powodują to, że w połowie tracimy wątek ;) Podoba mi się też to, że pokazuje makijaże używając kosmetyków, na które może pozwolić sobie każda z nas. Oczywiście podobają mi się makijaże wykonane kosmetykami Too Faced, Mac czy Anastasia Beverlly Hills, ale nie ukrywam, że mnie osobiście nie stać na zakup tak drogich marek i pewnie dla większości dziewczyn są to za drogie kosmetyki. Dlatego cieszę się, że u Marty znajdę makijaże, które mogę sama na sobie wykonać tymi samymi kosmetykami co ona. I oczywiście jestem zachwycona tym jak pięknie łączy kolory :)
Zachęcam do zajrzenia na jej kanał :)

To dzięki tym kanałom i blogom, które wymieniłam stałam się bardziej świadoma makijażu. Nauczyłam się jak dobierać podkład, jak blendować cienie, po co w ogóle jest baza. I ciągle się uczę, by mój warsztat był jak najlepszy. Oczywiście to nie wszystkie kanały jakie śledzę. Jednak te, które przedstawiłam są dla mnie najbardziej inspirujące i pomocne :) I to dzięki nim pokochałam makijaż, a kupowanie kosmetyków jest moim uzależnieniem :)

Mam nadzieję, że kiedyś mój blog będzie taką pomocą i inspiracją dla Was :)

Uf…ale się dziś rozpisałam ;) Ale chciałam przynajmniej pokrótce przedstawić skąd wzięła się moja miłość do wizażu :)

Pozdrawiam Was ciepło
Katasza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger