Brązowe popołudnie z Mariolą :) Makijaż z paletką Sleek Storm :)

Hej Kochani :)

Dosyć długo nie było żadnego wpisu, ale miałam trochę innych zajęć i jakoś nie starczyło mi czasu, żeby coś napisać. Dziś przychodzę do Was z makijażem wykonanym na Marioli. Jest to bardzo prosty makijaż w brązach, który można zaliczyć do makijaży dziennych jak i wieczorowych. Zapraszam dalej :)

Produkty, które użyłam:

1. Paleta Makeup Revolution Death By Chocolate
2. Paleta Makeup Revolution Ultra Contour 
3. Tusz Loreal Volume Million Lashes Feline
4. Błyszczyk Golden Rose Color Sensation nr 113
5. Korektor Eveline Art Scenic 
6. Korektor Golden Rose nr 04 
7. Podkład Bourjois 123 Perfection  nr 51 Vanille clair
8. Kamuflaż Catrice  nr 010 ivory
9. Catrice Eybrow Set
10. Maybelline Brow Drama Transparent 
11. Paletka Sleek Storm
12. Puder transparentny Catrice All Matte
13. Róż Eveline Satin Blush nr 05 Soft Peach

Pędzle, które użyłam:
1. Hakuro H52
2. Grzebyczek do brwi lub rzęs
3. Maestro 790 w rozmiarze 1
4. Sense&body do pudtru
5. Pierre Rene 
6. Hakuro H78
7. Hakuro H64
8. Skośny pędzel do brwi
9. Kavai 47
10. Hakuro H13 
11. For your beauty 
12. Elite #46
13. Golden Rose dwustronny pędzel do oczu
14. Hakuro H77
15. Golden Rose do różu

Zaczynamy! :)
 Na powiekę nałożyłam korektor Golden Rose w sztyfcie i 
 przypudrowałam Catrice All Matte.
Zewnętrzny kącik zaznaczamy brązowym cieniem z paletki Sleek Storm. Cień: Dust Storm.
Na resztę powieki nakładamy cień z paletki Sleek o nazwie: Snow Storm. Całość blendujemy ;)
Następnie zewnętrzny kącik przyciemniamy cieniem z paletki MUR Death by Chocolate "One More Bar".

Całość blendujemy ;)

Czarnym cieniem malujemy kreskę, którą rozcieramy. Ja użyłam czarnego cienia z paletki Sleek o nazwie "Blackout".
Kiedy uzyskamy już zadowalający nas efekt, malujemy dolną powiekę w identyczny sposób jak górną. Tuszujemy rzęsy i przechodzimy do reszty twarzy :)






Na twarz nałożyłam podkład z Bourjois, pod oczy korektor z Eveline. Całość przypudrowałam pudrem z Catrice. Do konturowania użyłam paletki MUR Ultra Contour (bronzer i rozświetlacz) i róż z Eveline. Na ustach mamy przepiękny błyszczyk z Golden Rose, który bosko pachnie ;)

Ja dopiero zaczynam przygodę z wizażem i zdaje sobie sprawę, że jeszcze mi troszkę brakuję ;) Ale z każdym makijażem poprawiam swój warsztat ;) 

Zapraszam na kolejne wpisy :)
Pozdrawiam
Katasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger