Paese Long Cover fluid. Czy na pewno long? Czy na pewno cover? :)

W ostatnim czasie zakupiłam dość dużo produktów, które chciałam od dawna przetestować. Zachęcona opinią mojej kumpeli stałam się szczęśliwą posiadaczką kolejnego podkładu jakim jest Paese. Long cover fluid.






Testuję ten podkład od jakiś 6 tygodniu. Jakie było moje pierwsze wrażenie? "O matko jaki on mały" :D Mimo iż ma 30ml jak większość podkładów, to jego opakowanie jest dość małe, co może dawać odczucie, że jest go bardzo mało. Jednak jego małe opakowanie świetnie sprawdza się np. w podróży, ponieważ nie zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce. Cena to 37,00zł na stronie sklep.paese.pl.  Podkład mamy w 5 odcieniach. Ja posiadam najjaśniejszy 00 porcelain. Dostępny są jeszcze:
-01 jasny beże
-02 naturalny
-03 złoty beż
-04 opalony
Odcień 00 porcelain

Według producenta podkład ten przeznaczony jest do cery suchej, normalnej i naczynkowej. Zawiera witaminy A, C, E oraz masło Shea, które ma odżywić i nawilżyć naszą skórę. Podkład ma za zadanie bardzo dobrze kryć i utrzymać ten efekt jak najdłużej. Czy tak rzeczywiście jest? Muszę z radością stwierdzić, że TAK! :) Po pierwsze wystarczyła mi niewielka ilość by pokryć całą twarz, jest naprawdę wydajny bo po tych 6 tygodniach gdzie używałam tego podkładu prawie codziennie nie zauważyłam dużego ubytku. Podkład ukrył świetnie wszelkie niedoskonałości. Oczywiście jeśli wyskoczy nam coś naprawdę uciążliwego to nie obejdzie się bez korektora. Jeśli chodzi o trwałość to podkład przetrwał cały dzień, bez poprawiania. I to w ciężkich, miejskich warunkach ;) Oczywiście nie zapominajcie o przypudrowaniu go, wtedy efekt utrzyma się na pewno dłużej i zapobiegnie to "świeceniu się".

Niestety są dwie rzeczy, które trochę mi przeszkadzają. Pierwsza to brak pompki.

Jak widzimy do nałożenia podkładu mamy o to taki aplikator, przypominający taką mini łopatkę. Jest z tym trochę babrania, ale muszę stwierdzić, że ta opcja jest i tak lepsza niż np. nakładanie Revlon Color Stay gdzie nie mamy żadnego aplikatora. Druga rzecz to zapach. Jest trochę chemiczny, ale do wytrzymania :D

Jest to jeden z moich ulubionych podkładów. Jego krycie i wytrzymałość jest naprawdę na wysokim poziomie. Jeśli szukacie podkładu o takich cechach to gorąco polecam. Ja jestem fanką kosmetyków tej marki, ale naprawdę jakość ich produktów jest genialna.

Serdecznie pozdrawiam ;)
Katasza.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger