Bo usta też chcą być kolorowe ;)

Dziś przychodzę z postem w, którym chce pokazać moje ulubione produkty do ust :)

Znajdziemy tutaj zarówno pomadki i błyszczyki. Produkty matowe i nie ;) Zaczynajmy!
Z góry przepraszam was za jakość zdjęć, ale mój aparat odmawiał dziś posłuszeństwa :( :(







1. Eveline Aqua Platinum 

Piękna pomadka ultra-nawilżająca. Ja posiadam kolor nr 476, czyli taki bardzo jasny róż. Jest bardzo nawilżająca(posiada witaminę A i E). Producent podaje, że utrzymuje się do 6h. No niestety przy jedzeniu i piciu, nie ma szans. Ma bardzo lekką formułę. Dostępna w 18 kolorach.

nr 476
 2. Bourjois Rouge Editon Velvet

Tego produktu nie trzeba chyba przedstawiać ;) Kultowa pomadka, bardzo długo utrzymująca się na ustach(potwierdzone info ;) ). Lekka formuła, która przetrwa ciężkie warunki. Ja posiadam kolor "Don't pink of it!" nr. 10. Pomadka posiada gąbeczkę, którą łatwo nałożymy produkt na usta. Gorąco polecam ;)
Jedyna wada=zapach, strasznie chemiczny :/

"Don't pink of it!"

3. Golden Rose Velvet Matte 

Kolejny kultowy produkt, który bardzo przypomina wyżej wspomniany Rouge Edition Velvet. Szminka z super matowym wykończeniem, która naprawdę długo utrzymuje się na ustach. Co prawda mam ją od niedawna, ale po kilku użyciach mogę powiedzieć, że jest świetnej jakości i na moich ustach trzymała się ładnych parę godzin. Zawiera witaminę E, ma właściwości odżywcze i nawilżające usta. Mój kolor to 12.


4. Nyx Girls Round Lip Gloss
Zdecydowanie mój ulubieniec. Skusiłam się na niego w Douglasie, kiedy była promocja na produkty Nyx. Mój kolor to RLG 06-Mauve. Dostępne mamy 36 odcieni. Nie jest jakiś super kryjący, ale nadaje ustom piękny kolor. Jest mega trwały! Pasuje do prawie każdego makijażu. Używam go zarówno w codziennym makijażu jaki i przy większych okazjach.







5. Eveline Color Edition

Przepiękna pomadka, która od razu skradła moje serce. Mój kolor to 709 "Coral red". Przecudnie wygląda na ustach. Ma bardzo przyjemną kremową konsystencję, dzięki czemu nawilża usta. :) Ma bardzo piękne opakowanie, które super prezentuje się na toaletce ;) Oraz ładny zapach, mi osobiści pachnie arbuzem :D

Nr 709 Coral red


6. Makeup Revolution Amazing Lipstick

Kremowa pomadka, która ma być długotrwała.....hmmmm....no szczerze mnie pod tym kątem zawiodła. Mimo, że przepięknie wygląda na ustach to trzyma się na nich krótko :/ Mój kolor to "Bliss". Bardzo ładny, jaskrawy róż. Z tego co się orientuję to tych odcieni mamy chyba 30. Jak na bardzo niską cenę (ok. 5zł), jakość tych pomadek jest dobra.












7. Golden Rose Matte Lipstick  Crayon

 Mam ją bardzo krótko, ale kolejny raz Golden Rose pozytywnie mnie zaskoczył i muszę przyznać, że jest to produkt naprawdę świetny. Pomadka w formie kredki, która ma bardzo dobre krycie, pięknie wygląda na ustach. Daje ładne wykończenie i utrzymuje się do kilku godzin. Mamy dostępne kilkanaście kolorów, ja posiadam nr 13 :)

8. Eveline Lovers Ultra Shine Lipgloss

Kolejny produkt firmy Eveline. Bardzo piękny błyszczyk, z aplikatorem dzięki, któremu aplikacja błyszczyka jest bardzo prosta. Dodatkowym plusem jest piękny zapach :) A kremowa konsystencja nawilża usta, dzięki czemu usta wyglądają pięknie i apetycznie ;) Błyszczyki są dostępne w bardzo delikatnych kolorach, mój to nr 607.



9. Miss Sporty Perfect Color Lipstick 

Kupiłam tą szminkę bo szukałam jakiejś ładnej czerwieni :) Mój kolor to 058 Malaga. Piękna czerwień, która świetnie wygląda na ustach. Posiada również kremową konsystencję, ładnie wygląda na ustach. I o dziwo dosyć długo się na nich trzyma. U mnie przetrwała całe wesele na ustach :) Z góry przepraszam za jej wygląd, ale kiedyś użyłam jej do napisania wiadomości ;)


10. Celia Woman

Kremowa pomadka, która nawilża i pielęgnuje usta, dzięki zawartemu w niej kwasowi hialuronowemu. Pomadki dostępne są w bardzo ładnych, głębokich kolorach, które bardzo długo trzymają się na ustach. Dodatkowym plusem jest delikatnie, słodki zapach, który sprawia, że aplikacja jest przyjemniejsza ;)



 Starałam się w kilku zdaniach przybliżyć Wam, każdy z produktów. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś dla siebie ;)

Ściskam
Katasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger