Wiosenne otd


Witajcie :)

Pogoda w ostatnim czasie daje nam znać, że wiosna już blisko. Dlatego pewnie każda z nas nabrała ochoty na wiosenne stylizacje i makijaże. Ja również ;-)


Kiedyś zagorzała przeciwniczka sukienek i miłośniczka spodni (najlepiej czarnych), dziś nie wyobrażam sobie mojej szafy bez kolorowych sukienek. Chcę Wam pokazać sukienkę, którą kupiłam ostatnio w Bon Prix, a o którą dostałam masę zapytań na Instagramie. 


Zakochałam się w niej od razu. Po pierwsze za piękny motyw kwiatowy, a drugie za krój. Przy mojej figurze, krój jest bardzo ważny ;-) Niestety sukienka w 100% wykonana z poliestru, ale patrząc na większość ciuchów dostępnych w sieciówkach to rzadko znajdujemy samą bawełnę albo len. Dostępna jest w trzech kolorach: granatowym, ciemnoczerwonym i pudrowym niebieskim. Świetnie się nosi i pięknie kryje mankamenty figury. 


Do tego ukochane botki od Kuliga ;) Najwygodniejsze obcasy jakie miałam. 



 

Głównymi bohaterami tego postu są kosmetyki od firmy Makeup Revolution, które były w kalendarzu adwentowym. O kolorach, trwałości itd. Szminek będzie osobny post. Natomiast paleta którą widzicie to ‘Reloladed palette’.


Piękna, dzienna paleta idealna do jeszcze tych zimowych i już wiosennych makijaży np. do pracy czy na luźne wyjście, zakupy itp. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, ładnie się rozcierają co możecie zobaczyć a zdjęciach poniżej. Nie rolują się i nie zbierają w załamaniu powieki. Jeśli szukacie „nudziakowej paletki’ to polecam :) Poniżej prezentuje swatche wszystkich cieni oraz makijaż.




Brązowe cienie idealnie sprawdzą się do dziennego, jak i wieczorowego makijażu. A także do delikatnego makijażu do pracy :)



Kocham kolor tej szminki :)



Mam nadzieję, że Wam się podoba :) Dajcie znać w komentarzu i zapraszam na mój Instagram. Link do konta po prawej stronie ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger