Mój codzienny makijaż

Hej Kochani :)

Dziś przychodzę z postem w którym chcę przedstawić produkty jakie używam w codziennym makijażu. Jest tego trochę, niektóre już świetnie znacie z mojego bloga. Ale po kolei.... ;-)


TWARZ

Pierwszą grupą będą produkty do twarzy. Podkłady, korektory, pudry....

Jako bazę pod makijaż zawsze wybieram krem z Ziaji Natura Olive. Świetnie nawilża skórę, dzięki niemu makijaż cały dzień wygląda świetnie.


Moje dwa ulubione podkłady to Catrice All Matt Plus i Krem BB Golden Rose. Lubię je przede wszystkim za to, że są bardzo lekkie i nie "ciążą" nam na twarzy. Ładnie stapiają się z cerą, wyrównują koloryt. Krycie jest średnie, dlatego by zakryć wszelkie niedoskonałości trzeba dołożyć kolejną warstwę lub wspomóc się korektorem. Dzięki tym podkładom nasza cera wygląda promiennie :)


Korektory, które zawsze ratują moją twarz, kiedy wyskoczy coś nieplanowanego to kamuflaże z Catrice w dwóch wersjach kremowej i płynnej. Kremowy zawsze służy mi do maskowania tego co ciężko zakryć nawet kilkoma warstwami podkładu a także jest świetną bazą pod cienie. Natomiast płynny jest idealny pod oczy :)


Moim ulubionym pudrem jest Catrice All Matt Plus w kolorze transparentnym. Moja skóra nie jest przetłuszczająca się więc mat utrzymuje się naprawdę długo. Świetnie utrwala podkład i korektor pod oczami.

Do konturowania twarzy na co dzień wybieram bronzer Kobo w kolorze 311 'Nubian desert'. Nadaje się i do konturowania i do delikatnego opalania twarzy. Nie można sobie nim zrobić krzywdy.

Rozświetlacz to Wibo Diamond Illuminator. Jest to prawdziwy hit i trzeba przyznać, że jest to naprawdę świetny produkt. Pięknie wygląda i daje świetne rozświetlenie zarówno w dziennym makijażu jak i wieczorowym. A jego cena wprost zachęca do kupienia ;-)


OCZY

Przejdźmy do kolejnej grupy, czyli wszystko to co używam w codziennym makijażu oczu.

Na co dzień raczej staram się wybierać kolory neutralne czyli brązy, beże, delikatne róże i oczywiście moje ukochane fiolety :) Mamy tutaj 3 paletki, które "katuje" ciągle. Makeup Revolution 'Death by chocolate', My Secret Natural beauty 'Autumn Blossoms', Catrice 'Absolute Rose' oraz trio z Paese z serii Opal kolor 238 'Caffe Latte'. Są to przede wszystkim matowe cienie, bo w takich najlepiej czuję się na co dzień. 



Mój ukochany eyeliner to 'Eveline eyeliner celebrities'. Nigdy mnie nie zawiódł, ma piękny, głęboki czarny kolor, super pędzelek, którym z łatwością namalujemy kreski. Jest trwały, nie rozmazuje się. Zdecydowanie polecam! :)

Na linię wodną najczęściej używam cielistej kredki z Golden Rose. Cielista kredka niweluje oznaki zmęczenia i optycznie powiększa oko. Ta z GR jest miękka i świetnie się nią pracuje. 


Zostały nam jeszcze tusze do rzęs. Mam 3 które skradły moje serce i nie mam zamiaru wymieniać ich na razie na nic innego. To Loreal Volume Million Lashes So Coture i Feline oraz Maybelline Lash Sensational. Wszystkie 3 są super trwałe, zwłaszcza Loreal, które ciężko zmyć czasami ;) Ładnie podkręcają i rozdzielają rzęsy. Nie sklejają ich, tusz się nie osypuje, nie robi nam "efektu pandy".


BRWI


Znajdziemy tu Catrice 'Eyebrow Set' i 'Longlasting Brow Definer', Essence 'Make me brow' oraz Maybelline 'Brow drama'. 'Eyebrow set' to super cienie do brwi, które nadają im delikatny kolor. 'Longlasting brow definer' to nowość, pisak dzięki któremu nie tylko uzupełnimy brakujące włoski w naszych brwiach ale nadamy im też delikatny kolor. Natomiast 'Make me brow' i 'Brow drama' to dwa żele, które mają utrwalić i utrzymać nasze brwi w ryzach ;-) U mnie wszystkie te produkty sprawdzają się bez zarzutu.


USTA

Na koniec zostały nam usta. Na co dzień wybieram raczej błyszczyki i delikatne pomadki.

Jeśli chodzi o pielęgnacje ust to w ostatnim czasie moim ulubieńcem jest pomadka marki 'Sylveco', które nie tylko nawilża ale również ma za zadanie robić delikatny peeling naszym ustom by zawsze wyglądały pięknie :) Moje dwa ulubione błyszczyki to Nyx 'Round Lip Gloss' i Golden Rose 'Color Sensation'. Mają przepiękne kolory, które świetnie sprawdzają się na co dzień. Ostatni to Golden Rose 'Matte Lipstick Cryon', świetna matowa pomadka w kredce. Piękne matowe wykończenie i super trwałość.


Tak prezentują się kosmetyki, które wykorzystuje w makijażu na co dzień :) A jakie są Wasze ulubione "codzienne kosmetyki"? :)
Zapraszam na kolejne posty.
Katasza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger