Makijaż z paletą Vintage Romance

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj zapraszam Was na makijaż wykonany paletą Sleek Vintage Romace :)


Do wykonania tego makijażu użyłam:


1. Paleta Sleek Vintage Romance
2. Podkład Paese Long Cover
3. MUR Ultra Contour
4. Rozświetlacz Wibo Diamond Illuminator
5. Loreal Volume Million Lashes Feline
6. Catrice Creme Camouflage
7. Catrice Eyebrow Set
8. Essence Make me brow
9. Catrice Liquid Camouflage

Z palety VR użyłam 3 cieni:

1. Meet in Madrid-złoty
2. Marry in Monte Carlo-różowo-fioletowy
3. Bliss in Barcelona-ciemny fiolet

Na wstępie muszę zaznaczyć, że niestety aparat "kradnie" część kolorów, mój aparat nie należy do tych z wyższej półki więc niestety czasami jakość nie wychodzi najlepiej :/ Muszę zainwestować w lepszy sprzęt :D


1. Na całą powiekę nałożyłam jako bazę kremowy kamuflaż z Catrice i całość przypudrowałam Catrice All Matt Plus


2. W wewnętrznym kąciku ląduje cień 'Bliss in Barcelona'

3. Na środkową część powieki ląduje złoty cień o nazwie 'Meet in Madrid'

4. Kolej na cień 'Marry in Monte Carlo', który nakładamy w załamaniu powieki i zewnętrznym kąciku. Całość blendujemy :)

5. Zewnętrzny kącik przyciemniamy jeszcze cieniem 'Bliss in Barcelona'
Na dolnej powiece lądują cienie w tej samej kolejności co na górnej ;-)

Na całą twarz nałożyłam podkład z Paese Long Cover i pod oczy korektor z Catrice Liquid Camouflage. Całą twarz przypudrowałam Catrice All Matt Plus. Do brwi użyłam Catrice Set Eybrow + Essence Make me brow. Rzęsy wytuszowałam Loreal Volume Million Lashes Feline. Do konturowania twarzy użyłam broznera z palety MUR Ultra Contour, a rożswietlacz to trochę zapomniany przeze mnie Diamond Iluminator z Wibo. Na ustach mój niezawodny Nyx Lipgloss nr 6 :)










Starałam się nie przesadzić z "mocą" tego makijażu, żeby był raczej wersją dzienną, oczywiście może być również wieczorowy, wtedy odważniej postępujemy z ciemnymi cieniami :) Dla posiadaczek małych oczów radzę zastąpić cień w wewnętrznym kąciku czymś jaśniejszym, gdyż ciemne cienie optycznie zmniejszają oko, fiolet użyty przeze mnie jest dosyć ciemnym cieniem, więc niepotrzebnie pomniejszy oczy ;)

Zapraszam Was na kolejne posty :)
Pozdrawiam serdecznie :)
 Katasza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger