Od początku.....

Cześć :)

Pisząc tego pierwszego posta do Was moje drogie czytelniczki......wrrrróć....moi drodzy czytelnicy, myślę o tym, że założenie bloga to wcale nie jest prosta sprawa. Długo zbierałam się do tego, żeby w końcu to zrobić i jest! Katasza. Brushes& more..... pewnie zastanawiacie się co na tym blogu będzie, otóż od pewnego czasu moimi ulubionymi zabawkami są....pędzle :P Wizaż jest moją pasją i nic nie sprawia mi takiej radości jak kolorowanie powieki, która jest dla mnie niczym pusta kartka na której mogę stworzyć piękny obraz ;) Chciałabym tutaj pokazywać wam makijaże, które wykonuje na sobie i moich klientkach, a także dzielić się z wami opinią na temat kosmetyków. Pokazać wam produkty, których używam i dlaczego akurat te, co mi się w nich podoba a co nie. Ale, żeby nie było nudno to chcę też od czasu do czasu pokazać wam, czym zajmuje się oprócz wizażu :)

Zapraszam Was serdecznie na mojego bloga. Mam nadzieję, że każdy znajdzie tutaj coś dla siebie :)

Trzymajcie się ciepło :)
Katasza

2 komentarze:

Copyright © Katasza , Blogger