Kosmetyczne perełki. Czyli #pixibypetra

Cześć!

Jedną z najfajniejszych chwil dla kogoś, kto prowadzi blog kosmetyczny lub konto na Instagramie, jest moment, kiedy Wasza ulubiona marka kosmetyczna proponuje współpracę ;-) Taki moment był dla mnie, kiedy otrzymałam informację, że marka Pixi Beauty przysłała wiadomość, że wysyła do mnie paczkę z kosmetykami <3 Jakie kosmetyczne perełki do mnie dotarły? Czytajcie dalej :)



Jak pierwszy dotarł do mnie zestaw kosmetyków zawierający witaminę C!, który ma przygotować naszą skórę na powrót słońca.  Od pierwszego użycia wiedziałam, że te kosmetyki są wyjątkowe... co mi się w nich najbardziej podoba? To, że szybko się wchłaniają nie pozostawiając tłustego filmu na twarzy (nienawidzę tego!) Krem idealnie nawilża skórę twarzy, jest po nim delikatna i miękka. Serum o delikatnym cytrusowym zapachu również jest nawilżającą bombą dla skory 😍 Uwielbiam również tonik, który oczyszcza i przygotowuje skórę pod makijaż. Jednym słowem kosmetyki idealne! Jeśli macie dość szarej, bladej cery to zestaw idealny dla Was!


Jako drugi dotarł do mnie zestaw totalnie wyjątkowy!!!! Zestaw 𝟚𝟘 𝕐𝕖𝕒𝕣𝕤 𝕠𝕗 𝔾𝕝𝕠𝕨 ❤️
Co znalazło się  w tym zestawie? 
♥ Paletkę cieni ℝ𝕖𝕗𝕝𝕖𝕩 𝕃𝕚𝕘𝕙𝕥 
♥ Matową pomadkę do ust w kolorze ℙ𝕝𝕖𝕒𝕤𝕚𝕟𝕘 ℙ𝕚𝕟𝕜 
♥ Czarną kredkę do oczu 𝔼𝕟𝕕𝕝𝕖𝕤𝕤 𝕊𝕚𝕝𝕜𝕪 𝔼𝕪𝕖 ℙ𝕖𝕟 
♥ Błyszczyk/ Top do ust 𝕃𝕚𝕡𝕝𝕚𝕗𝕥 𝕄𝕒𝕩 ℙ𝕖𝕥𝕒𝕝 𝕀𝕔𝕖 
♥ 𝔾𝕝𝕠𝕨 𝕋𝕠𝕟𝕚𝕔 
♥ Mgiełkę 𝔾𝕝𝕠𝕨 𝕄𝕚𝕤𝕥 
♥ Krem do twarzy ℝ𝕠𝕤𝕖 ℂ𝕖𝕣𝕒𝕞𝕚𝕕𝕖 ℂ𝕣𝕖𝕒𝕞


Moim ulubionym kosmetykiem z tej serii to oczywiście tonik; super oczyszcza i przygotowuje skórę do dalszych zabiegów, Paletka cieni ma piękne ciepłe kolory, którymi stworzymy nie tylko wieczorowy makijaż ale również dzienny. Mgiełka super sprawdzi się na wielkie wyjścia by nadać sobie trochę glow ;-) Krem jest niesamowitą bombą, jeśli chodzi o nawilżenie <3 Pomadka i błyszczyk.... idelane dla naszych ust. A mocny akcent jeśli chodzi o nasze oczy da kredka, które jest suuuuper czarna!





Po więcej zapraszam na mój Instagram: @katasza6 

Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger