Najlepsze kosmetyki w grudniu :)

Hej Kochani :)

Grudzień minął nam niezmiernie szybko tak jak zresztą cały rok i przyszedł czas na Ulubieńców Miesiąca. U mnie tych ulubieńców jest 6. Są to produkty, których najczęściej używałam w ciągu grudnia.





1. Paleta Makeup Revolution Ultra Contour

Jest to paleta jak sama nazwa sugeruje do konturowania. Znajdziemy tu 3 bronzery, 3 rozświetlacze i 2 pudry. Ostatnio pojawiła się również wersja kremowa tej palety. Jej cena to 39.99 i jak na tak można powiedzieć niską kwotę mamy naprawdę dobrej jakości zestaw do łatwego wykonturowania naszej twarzy. Pigmentacja pudrów jest naprawdę świetna, dlatego trzeba uważać zwłaszcza z bronzerami, żeby nie zrobić sobie plam. Opakowanie jest naprawdę solidne, prezentuje się pięknie. W środku znajdziemy bardzo wygodne duże lusterko :) Ja jestem bardzo zadowlona z jakości Ultra Contour i "katuje" tą paletę prawie codziennie. 



2. Cienie My Secret w odcieniu Autumn Blossoms 


Tą paletkę mam od dwóch tygodni a skradła moje serce od razu. Przede wszystkim kolory, które są piękne. Moja miłość do filetów....wiadomo ;-) W bardzo niskiej cenie bo chyba ok. 7zł dostaniemy naprawdę fajne cienie. Pracuje mi się z nimi bardzo łatwo, zostają cały dzień na swoim miejscu. U mnie niestety nie chciały współpracować z moim korektorem, który używam jako bazy ale to taki mały minusik, który da się skorygować. Najbardziej zakochałam się w matowym brązie, który wygląda bosko na oczach.

3. Pędzle Glambrush i Glamsponge

Tutaj odsyłam do postu z wczoraj "Moje pierwsze Gambrush. Recenzja" . Cudowne pędzle! Cała moja opinia w poprzednim wpisie ;-)

4. Róż Wibo Sun Touch

Jako, że nie jestem miłośniczką różu i jakoś zawsze boję się, że przesadzę z ilością tego kosmetyku na twarzy to pojawienie się go w moich ulubieńcach jest rzeczą niespotykaną ;-)
Kupiłam go po obejrzeniu filmiku na kanale Red Lipstick Monster. Bardzo spodobał mi się efekt jaki daje na skórze. Bardzo delikatny, rozświetlający. Nie można sobie zrobić nim krzywdy. Nie jest bardzo napigmentowany dzięki czemu nie walniemy sobie na policzek ogromnego różowego placka ;D 

5. Perfumy Comme une Evidence marki Yves Rocher


O jejku.....mój najukochańszy zapach na świecie <3! większość zapachów od Yves Rocher bardzo mi się podoba i uwielbiam kosmetyki tej marki. Ale ten skradł moje serce najbardziej.
Jest to zapach kwiatowy: fiołek, konwalia, jaśmin, paczula i mech. Są takie delikatne, niezwykle kobiece i długotrwałe. Zapach utrzymuje się naprawdę długo. Jest niezwykle przyjemny. Można się zakochać :) na zdjęciu mam  puste opakowanie, ale zaopatrzyłam się już w następne ;-)

6. Rozgrzewająca herbata malinowa


Ostatni ulubieniec nie jest kosmetyczny ;) W tym miesiącu towarzyszyła mi pyszna rozgrzewająca herbata malinowa o której pisałam tu "Merry Christmas ....czyli moje sposoby na świąteczny klimat :) ". Składniki: herbata malinowa, imbir, sok malinowy, cynamon w laskach, pomarańcz, goździki. Sposób wykonania znajdziecie w poście do którego link dałam wżej. Jest naprawdę przepyszna i świetnie umili zimne, długie wieczory z książką czy filmem :)


Tak prezentują się ulubieńcy tego miesiąca. Kończymy  2015 rok więc pojawią się jeszcze jedni ulubieńcy, całego roku. Produkty, które najbardziej  polubiłam i których najczęściej używałam przez cały ten rok.

Trzymajcie się ciepło 
Katasza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Katasza , Blogger